Reklamace

Na veškeré zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců, pokud není v záručním listu nebo dokladu o koupi uvedeno jinak.

Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má nárok pouze na záruční dobu 12 měsíců.

Základní informace

  • Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Neneseme odpovědnost za vady vyplývající z běžného opotřebování výrobků, za vady vzniklé neodborným nebo nepřiměřeným používáním, zacházením nebo instalací výrobků a chybnou obsluhou a manipulací s nimi (např. nadměrným přetěžováním), ani za škody způsobené vnějšími událostmi (tzv. vyšší moc). Na tyto vady se poskytnutá záruka nevztahuje.
  • Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem.
  • Záruka se nevztahuje na případné dárky ke zboží, které zákazník obdržel zdarma.

Postup při reklamaci

  1. Informujte nás telefonicky nebo e-mailem o zjištěných vadách zboží a případné reklamaci.
  2. Doručte reklamované zboží na naši adresu s uvedením důvodu reklamace, k tomu můžete využít tento vzorový formulář
  3. Reklamaci lze provést i osobně na níže uvedené adrese
  4. Současně s reklamovaným zbožím a popisem závady je nutné zaslat i příslušný doklad o jeho nákupu (fakturu, paragon).

Adresa pro zaslání zboží

G-Butik.cz - Iveta Šubová
Oderská 281
783 55  Velký Újezd

Řešení reklamace

  • Reklamaci vyřídíme do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží, pokud se jedná o koncového spotřebitele. Pokud se jedná o podnikatelský subjekt, vyřídime reklamaci v nejkratší možné lhůtě.
  • Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou v reklamačním formuláři (v přiloženém listě s popisem závady).
  • Máme právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případech, kdy reklamované zboží a/nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení, ledaže se jedná o znečistění obvyklé.

Nepodstatené porušení smlouvy

Je-li va nepodstatným porušením smlouvy, máte právo na:

  • odstranění vady
  • přiměřenou slevu z kupní ceny

Podstatné porušení smlouvy

Je-li vada podstatným porušením smlouvy, máte právo na:

  • výměnu zboží za bezvadné nebo dodání chybějící části
  • bezplatnou opravu zboží
  • přiměřenou slevu z kupní ceny zboží
  • vrácení kupní ceny

Náklady na reklamaci

  • V případě opravněné reklamace nese náklady za dopravu Prodávající, v opačném případě Kupující.
  • Kupující musí v případě oprávněné reklamace prokázat výši nákladů za dopravu dokladem a požádat o jejich uhrazení.
  • Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu).

Newsletter

Chcete odebírat novinky e-mailem? Přihlaste se k odběru newsletteru.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení