Poškozená zásilka

Pošta vám doručila poškozený balík

Při dodání balíku jste povinni překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice). Pokud je zásilka neúplná nebo poškozená, odmítněte zásilku převzít a sepište o tom s dopravcem protokol. 

Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, reklamaci uplatněte nejpozději následující pracovní den po dodání na pobočce České Pošty. Budete potřebovat:

  • kompletní balení zásilky
  • fakturu ke zboží
  • občanský průkaz

Pracovník pošty s vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody.

Poté neprodleně situaci oznamte nám telefonicky nebo e-mailem. Uveďte:

  • číslo faktury
  • co konkrétně není v pořádku
  • kontakt na sebe

Dodávka zboží nesouhlasí s fakturou

  • obdrželi jste jiné zboží
  • v dodávce něco chybí

Kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky a uveďte:

  • číslo faktury
  • jméno
  • kontakt
  • popis problému s dodaným zbožím

 

 

Newsletter

Chcete odebírat novinky e-mailem? Přihlaste se k odběru newsletteru.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení